عکس سـوپ جـو و ورمیـشل قــرار معـنـوے
زهره
۵۵
۱.۱k

سـوپ جـو و ورمیـشل قــرار معـنـوے

۲۷ فروردین ۰۰
#قرارمعنوی
#شهیدمصطفی_احمدی_روشن
وصیت نامه شهید مصطفی احمدی روشن👇

بسم الله الرحمن الرحیم
الهی انت کما احب و اجعلنی کما تحب
الهی هب لی کمال انقطاع الیک
سلام و درود خداوند بر ارواح پاک محمد و ال محمد و درود و سلام ما و خدا به مولا و آقای عالم حضرت بقیة الله (عج) ؛ شهادت می دهم که خداوند یگانه است و محمد خاتم رسولان و برترین بنده خداست و علی مرتضی برادر و وصی او بود و فرزندان معصوم مولا ، امامان پس از او هستند و تا قیامت امامت در خاندان پاک محمد قرار دارد و لا غیر " و رضیت بذلک " درب شهادت بسته شد .

خداوندا دو چیز را لایق از اختیار انسان خارج کردی و آن اولی مرگ و دومی تولد است که انسان به اندازه ذره ای در آن دخالت ندارد . ابتدا خدا را شاکرم که به من نعمت وجود را عطا کرد و پس بر آن شاکرم که در موجوداتی هستم که حرکت می کنند . در میان این موجودات مرا انسان خلق کردی و در میان انسان ها مرا عاقل خلق کردی و در میان عاقل ها مرا یکتاپرست خلق کردی و در میان یکتاپرستان مرا مسلمان آفریدی و در میان مسلمانان شیعه و در میان شیعه و در میان شیعیان شیعه اثنی عشری آفریدی ، و ای کاش در میان این شیعه ها مرا از ذریه ی زهرا خلق می کردی و در میان آن ها از جمله کسانی بودم که مادر و پدرم هر دو سید می بودند . خداوندا باز هم بگویم به من چه دادی ؟ چرا ؟! مگر من با آن بچه مسیحی و بچه یهودی و آن کافر چه فرقی داشتم ...، خدایا چه دادی که شکرش را به جا آوردم ؟

و شاید " علی جان "
به یمن والدینی خوب و عشاق / مرا عبد و غلامت آفریدند

خدایا !
بهشت را بهشته ام / بهشت من علی بود

خدایا ! اگر روزی آمد که محبت علی را از من گرفتی جان من در بدنم نباشد ، خدایا حال می دانم که علی چرا چیزی را جز دل چاه برای درد و دل انتخاب نکرد . خیلی چیز ها را نمی توان به هیچ کس گفت ؛ خدایا جان آن امام زمان را سالم بدار که او امید شیعه است .
در طول ۱۴۰۰ سال شیعه را کشتند به خاطر مولایشان به خاطر یک کلام " عشق چهارده تن " چرا ؟!
...